Povestea DornaEcoHouse, în care lemnul joacă rolul principal, se desfășoară pe piața europeană a construcțiilor caselor din lemn. Creațiile meșterilor DornaEcoHouse nu puteau rămâne în umbra. Era nevoie de o nouă identitate, inspirată de natură, care să prezinte, în lumina potrivită, pasiunea lor şi calitatea lucrărilor realizate.
În crearea noii identități vizuale am integrat subtil esența organică atât prin nuanțele naturale de Rifle Green și Old Moss Green, cât şi prin iconografia care ilustrează nervurile arborilor, un simbol al experienţei dobândite prin timp.
Noua platformă digitală a companiei a fost gândită drept un instrument util de informare a publicului țintă. Atractivitatea sa provine din strategia de content management clară și puternic vizuală, dar și din funcționalitățile ce respectă principiile de uzabilitate a unui site de ultimă generație.
Strategia SMM, ce serveşte obiectivului de creştere a notorietăţii brandului, s-a concretizat într-o serie de materiale digitale cu un conţinut informativ clar, prietenos şi puternic vizual.