La Castel, după șapte ani de activitate, este lider în industria ospitalieră din Iași și au marcat acest eveniment prin schimbarea identității vizuale și verbale, trecerea la o nouă platformă care să le satisfacă nevoile de management și marketing, precum și o nouă strategie de marketing pentru o comunicare eficientă cu oaspeții săi. În cadrul celebrării acestui milestone, echipa La Castel a inaugurat și Academia de Gastronomie și Ospitalitate destinată educației forței de muncă din industria ospitalieră din România.
SERVICII:
Simbolul grafic este o combinație dintre o coroană ce simbolizează roialitatea și un crin imperial, simbol heraldic larg răspândit ce emană regalitate. Am completat logo-ul cu o tipografie solidă ce evocă longevitate și anduranță. Paleta de culori, auriu și vișiniu, vine în completarea sentimentului roial pe care La Castel îl transmite.
Am îmbinat toate elementele vizuale ale identității în crearea platformei de prezentare a hotelului, ce dispune de numeroase funcționalități pentru a deservi nevoilor clientului de management. Simplu. Elegant. Funcțional.
La Castel vine la tine, cu tot meniul bogat de produse și posibilități nenumărate de a personaliza orice minunație din bucătărie. Platforma a fost construită pentru a acomoda o experiență eficientă utilizatorilor, mai ales celor ce sunt fideli. Am integrat funcționalități variate pentru a lega platforma la diverse softuri de management care funcționează optim și la doi ani de la lansare.
Colaborarea cu echipa La Castel a fost una foarte fructuoasă și satisfăcătoare. Am realizat toate obiectivele propuse și putem spune că proiectul este unul de succes. La Castel este într-adevăr de poveste și ne bucurăm de faptul că am avut și noi un rol important în dezvoltarea acestui business.