MensMentis, cel mai mare importator şi distribuitor de echipamente de fitness premium din România, a hotărât că e timpul să joace în altă ligă şi să-și consolideze o imagine nouă de brand, mai „tonifiată”. Iar, în cursa lor de rezistenţă şi viteză ne-au cooptat şi pe noi.
Siguranță. Echilibru. Stabilitate. Esența MensMentis a fost comprimată într-o identitate vizuală puternică. De unde provine? Din îmbinarea vizuală a unui bust de campion de culturism, cu acronimul MM.
Un shop online cu multiple funcționalități şi soluţii custom, integrate atât în modulul de interfaţă, cât și în cadrul platformei CMS, împreună cu o imagine fresh, complet reinterpretată, pun premizele unei noi etape în strategia de vânzări online a Companiei.
Acest parteneriat s-a consolidat și prin implicarea echipei Colibri atât în organizarea, cât și în conturarea și implementarea strategiei de promovare online a unui proiect de suflet pentru MenMentis – cel mai mare festival sportiv din România, Tiger Classic Bucharest.