Schimbarea Euras Company a constat în repoziționarea pe piața de peisagistică și proiectarea spațiilor verzi. Colibri a propus schimbarea numelui și adaptarea noii identități vizuale la obiectivele viitoare ale brandului. Cu o experiență de 20 de ani în spate aceștia și-au schimbat concomitent și logistica pentru a găzdui repoziționarea.
SERVICII:
Numele și identitatea nou create au menirea să reflecte prospețimea și mentalitatea noii generații, din echipa de peisagiști. Un nume ce reflectă evident activitatea și un vizual calm, plin de speranță, a unui nou răsărit în grădină, sunt componentele perfecte pentru un logo organic, minimalist care să ducă mai departe moștenirea Euras.
Odată cu procesul de schimbare a identității, am demarat și dezvoltarea unei platforme digitale pe măsura frumuseții domeniului în care activează. Am pus în evidență serviciile oferite și profesionalismul manifestat în toate proiectele de până acum.
Am plantat semințe peste tot pentru a genera o piață stabilă și un flux de lead-uri pentru serviciile specializate de peisaje și amenajări.