Woodway este rezultatul sintezei valorilor oamenilor din spatele acestui brand și pasiunea lor pentru prelucrarea lemnului. Cererea pe piața de construcții din lemn, case, cabane, hale etc. a crescut vertiginos în ultimii 3 ani pe piața națională, cât și internațională. Alegerea numelui a fost simplă și extrasă din valoarea principală: oameni care urmează calea lemnului.
Inspirați din natură și din legătura omului cu ea, am definit stilul vizual Woodway prin îmbinarea simbolului unei case cu inițiala numelui „W”.
Am transpus identitatea vizuală print și digital, pentru a povesti într-un mod concret portofoliul de proiecte marca Woodway, 100% Made in Romania.
Imagini mari și clare, detalii tehnice amănunțite astfel încât orice visător poate începe a gândi cum va arăta proiectul casei lui. Woodway vine cu un portofoliu original care invită la explorarea posibilităților nenumărate din lemn.
Formularul de cerere ofertă vine într-o formă simplificată pentru a aduce viitorilor clienți posibilitatea de a afla răspunsuri orientative privind proiectul lor de casă.
Am dezvoltat rapid, pe lângă campania de social media și google adwords, și site-uri satelit pentru Regatul Unit și Germania, deschizând astfel producția românească spre piața internațională. După primul an putem spune cu certitudine că eforturile au avut rezultate și obiectivele clientului au fost îndeplinite.